Pics

Sitter här och glor igenom 100 år gamla bilder... På allt och alla. Känns lite mysko faktiskt. Se bilder på ens syster och hennes barn, när man inte träffat dom på 1 år snart. Ajaa.. Not my problem!

Idag bär det av hemåt, till min "kära" lägenhet.

Fan vad tiden går snabbt.... Inte länge sen jag sålde Kiwi och Kira. Det känns länge sen.. Inte länge sen jag träffade Samuel för första gången. Inte länge sen det var jag och Emelie mot dansgolvet på statt. Ja, tiden går väldigt väldigt snabbt....

2006?

Kommentarer
Postat av: jess

Fasen vad du passar i kortklippt som på bilden, skitnsyggt :) hoppas ni får kul imorrn. kram

2009-05-30 @ 08:10:04
URL: http://jessicaakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0