LOOOSER

Idag har jag lyckats med det omöjliga. Jag "glömde" bort hur man tvättar. Jag la i tvätten. 40 graders grejer och ställer maskinen på 60 grader -krymper Samuels underlägg till bordet. Yeyy.. men där slutar det inte. Jag skulle ju ha tvättmedel och sköljmedel i också -men kanske inte i samma fack. Men så långt tänkte inte jag. Så allt i facket blev en enda röra och svårt och skölja ur. Men tvätten blev ju ren iaf! :) Haft en dag som har varit lite halft om halft idag. Folks uppfattning om mig fick jag höra av mamma idag också: "En alkobrud med psykiska problem". -Lät inte direkt så hårt. Men folk har tydligen frågat hur jag mått psykiskt pga alkohol. Men vafan ja, innan jul var det rätt illa. Inte för jag mådde dåligt eller något. Utan för mycket festande. Nu är jag aldrig ute längre.

2009-05-18 @ 20:22:15

Kommentarer
Postat av: Mikaela

sv; Min dag har varit bra! :)

2009-05-20 @ 17:30:45
URL: http://mikaelalundqvistt.blogg.se/
Postat av: hilda'

qte blogg :)

2009-05-20 @ 19:38:43
URL: http://typhilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0