En natt på havet

En natt på havet

Drömmarna är underliga ibland, Rätt ofta för min del. Inatt drömde jag att lovely köpte en kamera till mig :P som någon annan gick och fotade oss med när vi var i något annat land. Där var det en konsert mitt ute i havet. Där fanns det massa rep man kunde stå på, för att se. 4 stycken kom dit, blev lite Robinsson-känsla då man inte kunde ramla ner i vattnet eftersom det fanns hajar där nere. Och ingen kom och hämtade oss. Så vi fick nog stå där rätt länge. Med klackskor.

Fick ärva min fasters hus där jag ställde mig och målade om, sprutmålade hela köket. Blev riktigt snyggt faktiskt. Så började renovera där i huset.



Nu ska jag äta lite gott -chokladbollar och lite paj. Sen blir det sibyllakorv till lunch -strax innan jag drar till jobbet! 2009-05-05 @ 11:26:18


Kak-kalas

Kvällen började med ett kak-kalas ala Johansson. Jag hade bakat hallonpaj och gjort chokladbollar (negerbollar som är ett nostalgiord som inte får användas längre). Carl och Emelie tittade förbi och fikade. MYSPYS.

Resten av kvällen har gått åt tid till att kolla på tv, glo på datorn och pratat med världens bästa Samuel. <3

Nu är det sovdags.

Got najt Sweden


2009-05-05 @ 00:25:32


Om du var här

Jag ligger just nu och bara önskar och önskar och önskar att du var här älskling! Saknaden är enorm, fast vi inte sågs för allt för länge sen.. Men att gå och lägga sig själv är ingen hit! Inte när man sovit med dig i flera nätter. För, det finns väl inge mysigare än att somna bredvid den männiksa som man tycker så mycket om? Och framför allt vakna upp, och den första man ser är just den personen? Varje morgon vaknar man med ett stort stort leende då!


Om du var här skulle jag inte behöva sakna dig
Om du var här skulle jag kunna berätta saker för dig som du inte visste
Om du var här skulle jag göra allt för att få dig att stanna
Om du var här skulle du göra mig lycklig
Om du var här skulle jag visa hur speciell du verkligen är
Om du var här....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0