Drömmar


Haft konstiga drömmar inatt. Ena drömmen var om min syster, vi bråkade som tusan, jag fick inte komma in. Men på något sätt tog jag mig in ändå, när jag väl var inne så var det lugnt. Jag ställde mig och lagade mat och sånt där. Råris, det var det jag fick upp i huvudet.
Har nog typ gått ett år snart sen jag träffade den familjen. :/


Samuel var värsta maffialedaren. Han jobbade som någon sorts tekniker så han hade fått se planlösning och sånt på huset som dom skulle göra en cup emot. Där lyckas dom få tag på sin cykel och massa träsprit, t-sprit osv, som dom dricker utav. Jag var med jag med, och blev mer eller mindre tvingad att dricka det där. För inte fan var dom snälla. Sen drog vi till något Thai ställe och skulle käka. Det var typ lite haremliknande ställe, där tog vi ett par shottar och drog.
vi skulle nämligen med ett tåg. och den dagen var min student, så det var studentmiddag på tåget  när vi dök upp. Alla kollade på oss, eller inte kollade på oss för att dom va rädda.
Sen började massa araber komma på tåget.. gick fram och tillbaka. Sen började dom hota oss, det var självfallet terrorister. dom hade en bomb, jag och samuel klarade oss nätt och jämt. Jag försökte rädda min karl, som inte fattade ett dugg. terroristerna klarade sig dom också, men dom hade inget skinn kvar, så dom försökte hitta överlevande som dom kunde flå, där dyker förhäxad-tjejerna Prue, Piper och Pheobe upp och hjälper oss, men dom lyckas ta deras skinn. och fick deras krafter.
Av någon anledning så hamnade ja mitt emellan allt, och John Travolta och Oliva låten börjar spelas, jag hänger och dinglar i köksluckor som är flera meter höga. terroristerna är efter mig. sen är vi på tåget igen, då hade jag kommit på en plan, att förföra terroristerna.. gick ganska bra. för satt och hångla med en av dom iaf.

vet inte riktigt om det hände nå mer. men mina drömmar är korkade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0