Blomqvist, du kan inte flyga!


Imorse vaknade jag av att telefonen ringde. "Du är mobbad, du är mobbad" signalen -ála Calle alltså.

M -"Ahhhh det är Malin" -lät som ett fyllo eller något.
C -"Ahhh tja, ligger du och sover eller?"
M -"mm"
C -"Gå till fönstret, öppna och titta ut!"
M -"Ah, ska bara klä på mig något.".

(går till fönstret och öppnar det. och tittar ut)

M -"Vad ska jag se?"
C -"Titta upp och till höger".
M -"Jag ser inget?"
C -"Ännu högre"
 
(Jag tittar mot ett annat tak, men Calle sitter på mitt tak och tittar ut från kanten och säger "HÄR ÄR JAG". )

Så Calle detta är endast till dig:

Blomqvist du kan inte flyga -Det är Karlsson som kan bara! 2009-05-15 @ 11:01:19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0