Godnatt världen

Nu är det sov-time. Upp och jobba klockan 7.00 imorgon bitti. Sa godnatt till Mr för typ 40 minuter sen och sa att jag skulle sova jag med. Tjohejsan, jag är bäst på att säga saker som inte blir av.

Blev nog lite bränna idag med...

30 i solskyddsfaktor hjälper inte på mig. Hade det häromdagen, ändå brände jag mig. Bara det att efter jag solat så blir jag brun. Tydligen också efter jag bränt mig. Snart kommer jag se ut som en pepparkaka som vanligt på sommaren. Try and stop me. Blir barnsolskydd 50+ när det börjar bli för mycket bränna. Seriöst.
Samuel satt igår kväll och var helt förstummad över att jag måste dra åt mig sol som en igel.

Aja. Sovgott, nu ska jag försöka sova i mitt läskiga ensamma hem i ett hus som är fullt med kriminalitet. KUL!
Nyfors is the shit!
 


So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0