Vilse i Örebro

Vilse i Örebro

Gick ut och skulle fota lite... Gick väldigt bra. Gick längs Svartån hela vägen nästan. Sen till stadsparken. Sen skulle jag hem hit igen. Då fick jag lite problem. Så började med att gå mot centrum. Sen tänkte jag att jag hade rätt bra koll ändå, så jag gick en "genväg". Så ringde Samuel. Sen visste jag vart jag var. Sen 5 minuter senare efter fler "genvägar" så var jag vilse igen. Då jag nästan var vid Södermalm.
Sen gick jag bara hit och dit. Sen var jag framme helt plötsligt. Äventyr blir det i en ny stad!

Bilder kommer senare, när jag lagt in dom.. 2009-04-30 @ 14:59:11

Foto i Örebro

Tänkte dra ut och kolla om det finns något skoj att fota här i Örebro.  Så ska ta mig en liten promenad :)


Blir till och jobba hela helgen också. Fredag, lördag och söndag. =)
Tyvärr mindre skoj för Samuel :( Det är det här som kommer att bli krånglet nu framöver. Bo i olika städer, olika jobbtider. och eftersom jag blir uppringd då och då så måste jag ju mer eller mindre hålla mig hemma för att kunna få jobben.
Hur ska det här gå?! :( 2009-04-30 @ 10:18:45


Frillan!

 Innan





Nu ska jag hoppa in i duschen så jag kan ordna om frillan. Aningen tantigt just nu tycker jag ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blev ju bra.

2009-05-20 @ 16:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0