Vi arbetslösa, utvilade människor som räknar får



Jag gick och la mig först, jag va typ lite "rolig" i humöret. Samuel kommer strax därefter. Han blir trött, jag som sover på morgonen blir självklart pigg istället när jag ska försöka sova. KUL! Klarade inte av och ligga och bli piggare och piggare för varje minut. Räkna får är inget att tänka på ;)

Seinfield på tv nu iaf.

Imorn (?) bär det av till Äckeltuna för att åka vidare till STHLM på Lördag. Vildmarksmässa och partey för Fantastic four. Fan så mobbade vi är som säger så. Men passar rätt bra, och så fantastiska vet jag inte om vi är egentligen ;)

Jag ska ta och klippa mig snart. Typ vilken dag som helst. Blir en page har jag bestämt mig för, haft det rätt många gånger och trivs i det, så why not? Förhoppningsvis slipper jag mina fula lockar då också som inte var så fula när jag nyss hade permanentat mig. USCH aldrig igen. Trots råd från frisören att aldrig permanenta på blekt hår så måste ju lilla Malin alltid göra tvärtom än vad som sägs. När jag skulle klippa bort lite lockar sen, så sa frisörn åt mig att inte bleka på ett par månader, gick det en vecka? Dumme mig!

Usch, började gråta nu ikväll, har väl typ PMS eller nått. Gråter för ingenting och allting. Jag och älsking låg och pratade lite. Sen säger jag typ "mitt självförtroende är verkligen kasst", sen började jag böla. Sen hade han en hypotes om att eftersom jag inte gör något på dagarna blir man ju understimulerad och så.. Då blir tillslut självförtroendet rätt kasst. Kanske stämmer.
Mina jobb har bestått av rutiner. Allt jag gjort har varit rutin, nu har jag kommit bort från allt det och gör plötsligt ingenting om dagarna. ABSOLUT ingenting. Kanske städa och tvätta och sånt man måste göra. Jag är aldrig ute, äter typ inte på regelbundna tider, uppe på nätterna och sover hela dagarna -konstigt att man mår kasst?
Kanske ska börja ha lite rutiner för att komma igång med mig själv?
Har träningskort men tränar inte -hur dumt är inte det? det är ju något att göra, och något bra för hälsan.

Usch vräker ur mig massa nu. Ska glo på tv liten stund nu, sen gå och lägga mig hos älsklingen igen. Finns det något bättre att få sova bredvid den man tycker så mycket om? :D



Bu och Bä behöver man inte räkna -dom är ju bara två :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0