Suck stön och stonk!


Jag har ont som fan i huvudet. Jag är trött som en idiot.

Bråkat hela natten om ett täcke. Bråkat om plats i sängen. Kittlats i sömnen under fötterna. Vilken jäkla natt det varit! Och så skulle man upp vid 8. För att åka hem till mamma och tvätta (fanns inga tider i tvättstugan och mamma är bortrest). Lust och lägga mig någonstans så jag får sova utan störningar.

Fick en nyhet idag också. Emelie ska flytta in lite småsaker till Carl. Mysigt! Blev faktiskt lite småsotis måste jag nog säga. Det är roligt att det går så bra för dom! :)

Min och Samuels konversation imorse:

Jag låg och halvsov medans Samuel åt frukost..

S -Du är Törnrosa.
M -Du är Toker
S -Emelie är Prosit.
M -Nej, Carl är Toker, Emelie är Butter
S -Vem är jag då?
M -Du är Glader
S -Du är snövit

Varför vi blandade in Carl och Emelie är ett stort frågetecken :D 2009-04-27 @ 09:46:09

Rotoffsparken it is

Igår blev det grillning med Calle, Emelie och Samuel. Senare kom Jocke också. Och ännu senare kom Jessica. Otroligt mysigt var det att sitta där  i gräset i Rotoffsparken och dricka gott och äta grillat. Men att sitta i en klänning som var ganska kort och väldigt urringad!
Bowlinghallen blev det sen en sväng. Träffade många man kände igen. Vad är oddsen att man känner igen typ 5 stycken av 6 möjliga?

Idag.. Vad händer idag?
Blir väl en promenad iaf. Vi har legat i soffan och slöat tills nu typ. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0