Should I stay or should I go?


Happ, redan Söndag idag. Usch! Segaste dagen i veckan!

Samules pappa är här, så dom håller på och fixar och donar med alla golvlister. Sitter här och funderar på om jag ska ta och åka hem eller om jag ska stanna. Får väl ta och prata med Samuel, när han har tid ;)
Ingen vidare lust att åka hem. Hade ju tänkt att stanna lite eftersom jag ändå inte har nått att göra hemma nu vad jag vet.

På måndag får jag förhoppningsvis veta när jag ska jobba i sommar. :)


Känns som jag mest skriver massa blaj i bloggen nu förtiden. Har typ inte haft tid att blogga nu den här veckan. Får väl se hur det går nu i veckan, om det blir lika mycket blaj! 2009-04-19 @ 12:09:20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0