Mr Hottentott!

Jaha, nu är man sjäv igen. Mr Hottentott drog ganska nyss. Jag vet inte riktigt vad vi sa igår och hur Samuel blev Hottentott. Men jag tror det var för han sa "hot hot hot" när vi gjorde mat igår. Och då sa jag det ganska snabbt när vi skulle sova, och då blev det Hottentott utav det. Så nu är han Mr Hottentott ;)
Åhh, idag åker han iväg till Sälen. Fan vad kul! Och redan saknad!
Vi färgade håret på honom igår.. Öhh, färg överallt verkligen! Men snygg blev han, iof var han det redan innan men..

Idag bär det av till storesyster i Torshälla med mor! Räkmacka skulle det tydligen bli där. Så nu måste jag fixa mig!


Mr Hottentott, med Kiras mus i handen.. ALLTID lägger hon den hos honom och springer över till sängen och väntar på att han ska kasta den. Tror det finns en gnutta kärlek mellan dom där två ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0