många

Bebisar

Bebisar

Kollade på massa bebisbilder på Kiwi och Kira igår. Herregud så små dom var! Tänkte att jag skulle lägga ut nåra här sen.






Huvudvärk. Baksugen. Fundersam. Trött. Förväntansfull. Drömmande. Kär. Lycklig.

2009-04-09 @ 14:00:48


Om fem år

Om fem år

Vad händer om fem år? En tanke jag hade igår kväll innan vi skulle sova.

Vad vill jag?
Jag ska ha börjat starta familj, hus o sånt kanske. Svenssonlivet på riktigt :)

Framtiden är läskig att vänta på

2009-04-09 @ 14:00:23



Personlighetstest


Malins personlighetstyp:

Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.



Karriärer som skulle kunna passa Malin:

Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tandläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, studievägledare, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare.

Gör testet HÄR


2009-04-09 @ 13:59:57



This day

2 timmars promenad blev det imorse klockan 9. Vaknade 7.30, orkade inte gå upp. Sen typ vid kvart i åtta ringde Emelies telefon, så gick upp då. Helt död verkligen. Mår verkligen illa när jag går upp tidigt. Kan verkligen inte äta frukost på morgonen. Har typ alltid varit så...
Gick typ i 2 -2,5 timme med Paulina som hade idrottsdag. Hon drog med mig för att hon hade hoppats på att kunna fota, men det snöade så mycket såå blev inget sånt :)
Nu är Samuel här.. och nu ska jag lokalisera kattkisslukt.. kul.. :(

2009-04-09 @ 13:59:31


Emelie GÅ UPP katten har kissat!


Plaggat från Emelie:

Låg vaken flera timmar uan att kunna sova. Vaknade sedan kl 3 av att tvn fortf var på..
Kl 5 av att Malin skriker " Emelie, gå upp! Katten har pissat på mig"
Kl 7 av ett sms
Och kl 8 av att alamet gick igång och det var dags att gå upp. Blev inte så mycket sova inatt =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0