Många inlägg

My dreams seems to be insane


Inatt drömde jag en hel del osammanhängande. Hör själva.. Rätt stört iaf.

En man/kvinna som var utklädd till en Apa skjuter med blåsrör på en mans rumpa så han dör. Sen jagar alla mannen, men ingen hittar honom. Sen kommer poliserna till en skola där dom bestämt att dom ska borra vatten. Vilket poliserna också gör. Sen springer dom med hinkar och ska ta vattnet som sprutar i en stor fontän över skolgården.
Sen står jag och ska duscha.. Då kommer det en kille in (han vet jag inte vem det är) han ska tydligen stå och kolla när jag duschar.

Ja, en massa drävel var det jag drömde. Totalt onödigt att blogga om, men rätt kul att man har så sjuka drömmar som jag har. Fler som drömmer massa konstigt?



2009-04-09 @ 14:41:52

Åsikter -Inne och Utelista


Innelistan

1             Asiatisk mat
2             Killar i arbetskläder ;)
3             Bloggandet


Utelistan

1           Sånt pannband som alla fjötisar har. Så förbannat fult!
2           Bodys -det är väl ändå barnkläder?
3           Att vara orginell -alla är som alla andra. Ett stor minus!! (man ska inte vara som alla andra)

Fick bara för mig att uttrycka mina åsikter lite.


2009-04-09 @ 14:40:32


Promenads-shoppingrunda -o pressa igenom piercingen..


Igår så var jag och lovely ute och gick igen, vi går garanterat över en halv mil när vi gått. Men igår gjorde vi något samtidigt som vi var ute och motionera. Först gick vi ner till Örebro city och skulle kika efter en tröja/jacka jag hade spanat in, sen blev jag så sur över att den var så fruktansvärt ful på så jag ville typ bara börja gå.

Sen drog vi förbi en sväng till Stardust  (Tatuering/piercing ställe) för att jag skulle kika på ny piercing. Vilket jag hittade. En stav med en rosa plupp i.

Sen började vi gå och gå och gå... och gå och gå och gå.. och gå och gå och gå...

Sen halkade vi in på Lager 157. Där gick vi rätt länge, typ varv efter varv efter varv. Sen hittade jag ett par mysbyxor vilket jag verkligen behövde. Dom jag hade har kukhål över allt. Precis som resten av min garderob... :question:

Sen var jag på fortsatt dåligt humör (inte så värst dåligt iof men tillräckligt). Och Samme frågade om vi skulle in på Stadium Outlet. Och in gick vi. Där hittade jag faktiskt en jacka från Everest, nått liknande som på bilden.





Nu ska jag ha så roligt att jag ska pressa igenom min nya stav i läppen. 1,2 mm nu.. Ska bli 1,6.. Låter roligt va?


2009-04-09 @ 14:39:57




Emelie och Malin about the future


Läs HÄR i Emelies blogg om det.. ;)

2009-04-09 @ 14:39:25




OMG

OMG!!!

Satt och kollade runt på bloggar. Den här tar nog priset! "Nakenbloggen för dig" HÄR är det bara att gå in och kika för dig som gillar naket :S
Känns lite lagom uppmärksamhetsdraget att ta kort i spegeln, för att ta kort på bhn och trosorna :S

Vart är världen på väg? :S 2009-04-09 @ 14:38:18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0