Jag och mina skumma drömmar!


Inatt var jag igång igen och drömde för fullt.

Det första jag kommer ihåg är att jag är hos tandläkaren. Hon säger att mina tänder är så dåliga att jag aldrig mer får äta något sött. Gissa hur jag reagerade? :P

Sen hade jag läst om tänder i en bok eller nått förut -att när man drömmer om tänder betyder det visdom eller nått. Så jag kollade upp det där och fick fram något helt annat.

TAND,
tappa: otur.
Besöka tandläkaren: när du väl sitter i stolen upptäcker du plötsligt att tandläkaren är en person du haft att göra med i annat sammanhang. Drömmen är ofta erotiskt betingad och tyder på längtan efter samlag.

Sen åkte jag bil med mitt ex, Emelie och ett par till. Han körde som en galning verkligen och vi krockade typ  2-3 gånger. Sen var vi hemma hos mig. Och eftersom min familj hade stora problem med mitt ex smugglade vi in honom i lägenheten. Och jag stod och hoppade framför min bror för att han inte skulle se honom. Men till slut såg han honom och Emelie och han stack iväg fort som tusan.. Då säger jag "Jag och Samuel är faktiskt ett par".

Samuel höll sig väldigt mycket i bakgrunden inatt. Men han var med flera gånger! Tror det var honom jag sprang och var helt förstörd hos när jag hade vart hos tandläkaren :D


Nu har jag gjort massa nya kategorier btw. Och drömmar blev en av dom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0