Idag ryker mitt hår!


Idag ryker mitt hår! Det kommer att bli kort, nu har jag bestämt mig på riktigt. Kommer ha längre där fram sen är det super kort i nacke/på huvudet.
Gissa om jag är nervös!!! Klockan 11.30 är det dags!
Samuel fick en bild igår på hur jag skulle klippa mig, inite så mycket till svar blev det. mer "får se hur det blir".

Han kommer hit idag, med en cykel i bagaget. Lyckliga han <3

Dags att fixa sig, så man är extra snygg idag. Smink ska fixas, så fixas ju håret. Då blir det prima ballerina...förhoppningsvis.


som många nog vet, har jag gjort det mesta med håret. Jag är inte särskillt nervös för själva klippet, utan mer hur andra tycker efteråt :P

Mina förändringar genom åren
..

    
   

tills nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0