Glada 90talet


Herrgud! Insåg att jag blivit taggat på Facebook av en gammal klasskompis. Så såg man detta:




Vad säger man?! Öhh, man kan ju inte påstå att vi är särskillt söta ändå :P Byxorna sitter snyggt över midjan också.
Kan väl berätta att vi var med i en Talangjakt och vann med låter Tarzan & Jane med Toy-Box.

Tarzan skriket skulle ju passa bra här!

Jag var ju då leoparden och kröp runt på scenen och röt lite då och då.


Året efter det så gjorde vi ännu ett framträdande som Toy-Box med låter Bestfriend, då jag var killen. Och då gjorde jag BÄSTA grejen som fick hela publiken att skratta. -Jag liksom.
Jag hade fått en banan på morgonen av mamsen för att jag skulle ha något att äta. Då inproviserade jag lite och drog  upp bananen ur fickan mitt under låten när dom säger "Laser gun".



Ett härligt 90tal! 2009-04-09 @ 15:14:19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0