Ett fel

Vi började inte dagen med en promenad, vi hade inte sovit något bra någon av oss. Bra att börja fela på en gång. Ajaj! Imorn blir det ett nytt försök, och kanske dags att tänka på refrängen? Jobbet ringde idag, tyckte att jag skulle jobba, men sa nej.. Jag är ju i Örebro. Så jäkla pissigt att inte kunna planera något, inte kunna göra något. För jobbet kanske ringer. Dom hade inte ringt sen förra Söndagen. Inte ett ord, sen ringer dom, när man faktiskt gör något. Typiskt. För jag vill ju jobba, men känns som jag måste skaffa något mer säkert, och som jag kan ha lite koll på när jag och Samuel kan träffas. TOK att bo i olika städer!

Suttit och redigerat massa bilder nu på morgonen. Kika in: http://mollesfotoblogg.blogg.se och glöm inte att kommentera!

Klicka även på bilden för att komma till sidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0