,

Fredags mys!

Tonfisksallad, cocacola, chips och godis.
Vad tycker ni?

Sen självklart en het kille som man får ligga och kramas med i soffan. Inte illa tycker jag!

Vi var och shoppade endel idag. Bh, trosor och en snygglans klänning blev det för min del! Samuel kom typ hem med halva H&M ;)
Nu ska jag fortsätta fredags myset! 2009-04-24 @ 20:43:17

Vaknade med ett leende

Idag, var jag verkligen hypertrött när jag vaknade första gången med Samuel, tror jag puttade på honom i halvsovande tillstånd för att han skulle vakna.

Sen vaknade jag av att han stod och tittade på mig när jag sov, lite läskigt sådär. Så var jag helt jättepigg och var superglad. Helt underbart morgonhumör! Kramig och glad!

Tidigt som fan är det nu, för att jag ska vara vaken..

Så undrade han om jag ville följa med honom till jobbet och hjälpa honom, kändes inte direkt lockande mer än att självklart få vara med honom.

Tänk vad kär jag är egentligen. Jag har varit med honom typ en vecka nu, men jag vill fortfarande umgås med honom och vara med honom mer. Lite scary! Men en riktigt härlig känsla!



Igår var "bull-Malin" igång igen. Jag ställde mig och bakade drömrulltårta, ni vet chockladrulltårta med vaniljsmörkräm i. Shit så förbannat gott det blev! 2009-04-24 @ 09:02:19

Jag ska göra en ändring :)

Nu blir det en ändring i bloggen, som inte påverkar er läsare så mycket, utan kanske snarare en positiv sak för er. Jag ska ta och ändra "bilder" fliken. Så bilderna kommer in till mina inlägg på startsidan istället. Tog till mig lite av vad Vexy sa till mig igår i hennes kommentar.

Men bilderna är det som kommer bli ändring på. Så allt annat får ni klicka in som vanligt på. :) Så tror jag att istället för den kommer det komma upp en flik med "bloggdesign" istället. Håller på så mycket med det just nu så kan ju faktiskt försöka lära ut saker jag lärt mig, på det lättaste sättet jag kan förklara.

Jag vill ju lära mig mer själv också om bloggdesign, jag tycker det är förbannat roligt. Så kommer nog komma endel designer som ni kan få, om ni vill ha dom. 2009-04-24 @ 08:54:12


8 inlägg om dagen

Ja, jag var uppe och skrev 8 inlägg om dagen förut. Nu är det ett under om jag skriver 2 om dagen.

Läsarna har bestämt sig för att sluta läsa.
Kommentarerna är få.

Så har inte haft särskillt stor lust till att blogga så mycket. Men jag ska se till att bättra mig! 2009-04-23 @ 20:21:40





Hjärngymnastik!

Här kommer det gåtor som du ska få försöka lösa.  3 olika kategorier.  Hoppas det går bra!


Filmcitat:
i'll make him an offer he can't refuse....           
                
Run, you fools...                                                                     

Nobody puts baby in a corner...

Life is lika a box of chocolates...

Hasta la vista baby......                                                                                              

                                                                              vilken film?


Kryddor:
Inte lika......

Kännertecknar elektriker..

Gör laget innan match....

Blommor vid havet......

Var alltid Don Juan...

Dialektsvar på knackning....

Duktig trafikant......
                                                                       Vilken krydda?


Slogans
Vi är vad vi heter...

Plötsligt händer det....

En snabb lösning.....

Gör det goda godare...

Om du har bestämt dig....

                                                                    Vems slogan?



Dom rätta svaren kommer säkert ikväll eller imorgon ;)
2009-04-23 @ 09:08:54


Jag tror....

Jag tror jag är ganska klar för idag med designen! Ganska nöjd på länge förhoppningsvis! Men har så jäkla mycket ideer om hur jag vill ha. GALET!

Snart dags och sova också.



Vad har ni haft för er idag? 2009-04-22 @ 21:43:14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0