.

Humörsvängningar like hell


Fan så jäkla jobbigt det är med humörsvängningar

Det är ju iof bra när jag får det, för oftast stänger jag gärna in mig just då. Så oftast blir ingen lindande.

Imorse ringde jag sjukrådgivningen som sa att jag måste upp till akuten om jag fortsätter ha ont. Just nu känns det under kontroll, men inget vidare ändå.
Känner mig inget pigg i övrigt heller. Går runt och fryser och har mig, men ingen feber iaf. Det onda har ju mest kommit på kvällarna. Men säger väl inte mer än så.

Hade en fundering igår faktiskt på att byta blogg igen, men jag pallar faktiskt inte. Om ni vill veta något så adda mig på msn istället för att snoka omkring 20 gånger om dagen.
([email protected]) 2009-04-09 @ 15:22:31


Lösenordsskyddad blogg


Riktigt skönt. Hade ett par stycken som satt och verkligen lusläste min blogg, flera gånger om dagen. Får se om det är några jag känner eller folk jag inte känner så här. Om dom fortsätter kolla vill säga.

Kollar på Ballar av Stål nu.. Haha "Luften är fri" bästa!!! 


Postat av: GossipAngel

God Morgon mitt lilla troll
Hoppas du sovit gott i natt.
Tycker om dig massor!
PussPuss!

2009-04-07 @ 06:30:30

Postat av: vexy

jag läser din blogg typ varje dag: i o m att jag har dig på blogkoll så kan det bli flera ggr per dag.

2009-04-07 @ 09:22:56
URL: http://vexy.blogg.se/

Postat av: Josefine

Följer dig genom bloggkoll, så man är inne på din blogg varje dag. ibland flera gånger efter hur mycket du upptaterar under tiden jag är inne

2009-04-07 @ 16:17:02
URL: http://shaddili.blogg.se/ 2009-04-09 @ 15:20:58

Mitt gamla jobb <3


Kom nyss hem, vart och hälsat på gamla jobbet. Åhh så stora ungarna har blivit!

Barn: "-Varför är du här?"
Jag : "-Jag ville hälsa på för jag har saknat  er"
Barn:  "-Vi har saknat dig också".


Barn: "På vilket dagis är du nu?"
Jag: "Jag är inte på något dagis längre."
Barn: "Nehe, vad gör du då?"
Jag:  "Inget alls"
Jag:  "Jag ska börja jobba på ett hem där det finns vuxna som är sjuka, som behöver lite hjälp"
Barn:  "Aha ett barnhem?"
Barn 2: "Så dom behöver din hjälp?"

Ungar är väl underbara?



Sen var det en jobbarkompis som sa en rätt rolig sak om Samuel när vi började prata om honom.
Men det fick jag inte skriva här ;) 2009-04-09 @ 15:19:38 


Jobbkåt!


Introt börjar nästa vecka. Så tisdag, onsdag, torsdag och fredag jobbar jag. Skönt skönt! då blir det ju tom lite lön i maj! Guuuuuud så härligt! Fast, skulle behöva det just nu istället!
Men mindre kul är det väl att jobba kväll på fredagen. slutar 21.30. Men vafan! JOBBB! Jag är jobbkåt!
Hade visst kollat fel. Så jobbade dag på fredagen ;)

Det var en minst sagt händelserik natt. Samuel sov ju här. Tror varken han eller jag sov något vidare inatt. Jag har legat och pussats med honom i sömnen. Drog tag i honom och pussades. Han hamnade på min kudde så vi hade en diskussion om vi skulle byta kudde i typ sovande tillstånd. Men jag tror han hamnade på min ändå. Inte för att det gör något, eftersom det är mysigt. Men stackarn måste väl ha däckat av min härliga morgonandedräckt -icke.


Som vanligt hade jag också en konstig dröm..
Jag och Samuel och Samuels ex var på en konstutställning i Stockholm hos någon konstnär som hette Benny Andersson :P
Gick runt i olika rum där det fanns allt möjligt att kolla på. Sen blev jag typ sur av någon anledning. Så skulle Samuels ex muntra upp mig genom att hålla på och snurra på ryggen på golvet och sånt. Fattade inte riktigt det roliga :P Sen drog jag och Samuel. Sen flyttade vi ihop och fick barn.



 
Finns det någon snyggare karl än denna?
Mumma ;) 2009-04-09 @ 15:16:48


Dont go!

If i Could decide what to say to you

It Would be so much easier to speak up

Right hear, right now is where you belong.

So please don't go anywhere else

Just stay here with me, where you belong.

Sometimes daydreams take over the reality

We can see things we don't want to see

Also see things we so badly want to see

Why cant you just tell me what's real and how you feel

Or just give me a hint

2009-04-09 @ 15:16:19

Corny dreams again


Usch vad jag nästan hatar att drömma!

Nattens händelser:
En kompis till mig började tinga runt till folk och ville då komma hem till dom på besök för att "sälja saker" (vilket han inte skulle).
Sen skulle han iaf på ett besök hos en man. Och jag skulle hjälpa till. Vad jag då inte visste var att vi skulle döda honom. Vilket vi gjorde. Sen bodde vi i hans hus, det kom dit fler och fler och bodde med oss. Sen var det två killar som kom och började sticka ner folk med knivar och sånt. Så alla gömde sig, när dom kom. Sen gick dom, alla kom fram och bytte gömställen. Sen kom dom igen. Hela tiden hittade dom någon. Man var tvungen att vara med dom för att klara sig. Sen hittade dom mig, försökte sticka mig, men det kunde dom inte. Sen fick jag tag på kniven och stack ner en av dom. Sen blev jag typ "husets herre" pga av det.

Sen kommer jag inte ihåg mer..

Så här på morgonkvisten kom Herr Carl och Fröken Lindén på besök.. Jag iklädd endast trosor och täcke öppnar dörren "SNYGG FRILLA" sa ja, Carl så klart.
Så nu är jag kattvakt från och med Torsdag åt Livia. =) Har jag nått att göra den här veckan..... :S

2009-04-09 @ 15:15:50


Känsloblottning för hela slanten


Jag är så förbaskat jäkla kär så det finns inte. Han åkte hem idag igen, så nu blidde jag helt ensam.
Emelie och Calle drar till Sälen idag. Dvs ingen sidekick at all. Hur ska vi klara oss?! Hur ska jag klara det här? Sitta själv och ruttna hela veckan tom Torsdag. Kul liv.
Funderingar kring jobbet har kommit. När får jag börja? Jag längtar efter att få jobba!!
Funderingar om jag ska börja plugga. eller om jag ska skippa dom tankarna nu?
Funderingar om övrigt i framtiden, hur kommer allt att vara. Typisk Malin grej.
Orolig på nått vänster. Ledsen på nått vänster. Otroligt glad på nått vänster.

Jag är nog världens lyckligaste tjej som har Samuel!
Är det jag funderat på i många dagar nu. Har varit helt drömsk nu sen i fredags. Hur fin får man vara?! Hur underbar får man vara? Den killen är nog för snygg för mig, men det bryr jag mig inte om ;)


En sak som jag sitter och tänker på nu.. Osäkerhet... 2009-04-09 @ 15:15:08


Grilldebut o Slagstaglassdebut


Igår var det grilldebut hemma hos Jessica och Kristian aka Kitan. Blev en jävkla massa korv, lax och potatisgratäng, potatissallad, och grekisksallad. Och ett väldigt trevligt sällskap.
Sen blev det Lotus för att titta på Calles kompisar som hade spelning.

Idag blev det en långpromenad till Slagstaglass och drog till med en debut där. Då är det vår.
Så vi kom nyss hem. Nu är det dags för mat! Potatisklyftor och oxrullader. MUMS! 2009-04-09 @ 15:14:50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0