...

Nu bryter jag snart ihop


Allt känns som ett rent jävla helvete just nu.

Jag vet seriöst inte hur allt ska gå ihop ekonomiskt. Jag visste att det skulle bli hårt, men hårt nog att inte ha råd med mat ens. Kul liv liksom, jag får betala räkningar och gå på svält. Det är mitt nya liv.
Efter imorn har jag väl iaf ett sommarjobb om jag har tur!
Söka jobb gör jag fan varje dag. Utan att få något.

JÄVLAHELVETESSKITFAN

2009-04-09 @ 15:09:16

Jobbintervju imorn


Dom ringde från jobbet jag var på intervju för i Torsdags. Det blidde inget tyvärr. eftersom dom tyckte inte jag hade erfarenheten.
Men imorn är det ju dags igen, nytt jobb. Förhoppningsvis går det bättre där.

Där har jag ju mer erfarenhet dessutom. Har ju jobbat i älderomsorgen förut så. Letandet får fortsätta.

Ska fixa till min bloggdesign. Vexy smittade mig, hon smittar mig med det mesta faktiskt. Frukantsvärt sugen på att fotas, med färg i fejjan. Såg färgerna när jag o S var på Rusta för någon dag sen. kanske.. snart.. :)



2009-04-09 @ 15:08:55


Enoying!


Inredare.. Varför kan ni inte lära er?

Såg på fyran -reklam för äntligenhemma. Karin skulle fixa ett barnrum. Gissa om det blir superduper färgglatt?! Självklart. Hur blir ni själva när ni går in i ett färglatt rum? Man blir lite stirrig och uppe i varv. Eller hur? Tänk på barnet som ska ligga och sova där, med alla färgerna -bli stirrig och uppe i varv. Kul liksom..

Tänk på det -när ni kommer till barnavdelningen på Ikea. FÄRGER överallt!

2009-04-09 @ 15:07:20

Nästa Eskilstuna?


Ha, imorn bär det väl av hem mot Äckeltuna. Då blir det sådär konstigt igen, sova själv, bo själv och vara själv.
Men det var ändå en tjejkväll inbokad innan halva fantastic-four åker till Sälen. Men i helgen har jag och min andra häft kommit på stora planer för helgen.

Vi i ett stort hus i mälarbaden - Grilla - Dricka -Bada -Sova - Basta - och självklart en jäkla massa mys!

Låter inte helt fel va?

 2009-04-09 @ 15:06:52

Whaats up with corny dreams?


Jag måste nog seriöst ha världens töntigaste/konstigaste drömmar.

Inatt var Samuel psykolog på min skola där jag gick. Jag var verkligen super emo, och min mamma hade typ tvingat mig att döda en lärare. Samuel hade precis börjat och gick med andra psykologer på skolan, och ville följa med på ett samtal där jag var. Jag stod och väntade på honom, han kom. Ingen puss eller någonting, bara gick rakt förbi med sur min. Sen började en tävling och där var fia med. Det var typ ett sånt program som går på tv där folk får bestämma ditt bröllop. Jag var den som skulle vara tyst och inte göra något. :P

Och inatt... I DRÖMMEN blev jag gravid. och det var en liten pojke. Men han ploppade aldrig ut. =) 2009-04-09 @ 15:06:32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0