...

Äntligen!


I helgen har vi inte haft tid eller möjlighet att sitta vid datorerna. Älskling och jag har vart riktigt duktiga med att lägga golv. Så vardagsrummet är i princip klart.

Mitt arbete har gått ut på att vara någon sorts tyngd. Jag har stått på alla fyra på ett bord och golvet vi skulle såga. Och när herr Lundqvist sågade vibrerade det väldigt mycket, så någon vibrationsbräda behövs inte när det byggs om!
Sen har jag självklart fått göra annat.
I Lördags kväll kom en överaskning. Emelie och Calle var ju på dejt, sen var dom helt plötsligt i Örebro. En sak jag märkt är att Calle ljuger rätt dåligt ;)

"Vi sitter på Hotellet och dricker lite¨"
"Jaha, vad trevligt, vart är ni då?"
"öööh ööööh ööööh öhh Sala?"
*tanken slog mig att dom var här*
"Vad fan gör ni i Sala?"

Sen gick vi till en pub här i Örebro allihopa (stängde självklart av ljuset i lördags kväll ;)) vi käkade god mat och drack gott.
Sen är det väl bara att säga GRATTIS ;) Om jag får skriva varför här vetjag inte.
 
2009-04-09 @ 15:05:43


Visste ni det här -om sex (typ)


- Visste ni att det högsta antalet orgasmer inom loppet av 1 timme upmättes av en kvinnlig försöksperson, sammanlagt 134 orgasmer. Hos män var det betydligt färre, ynkliga 16 orgasmer.

- Världens mest kända älskare hade samlag med sammanlagt 52.000 kvinnor under 30 års tid.

- Den största penisen i erigerat tillstånd är 35.5 cm och världens längsta blygdläppar når en så imponerande längd som 18-20 cm.

-
En normal testikel är ungefär 4 centimeter lång, 2 cm bred och väger drygt 5 gram. Den största testikeln som finns dokumenterad var den tillhörande en insjuknad afrikan, testikeln vägde 69.3 kilo och mätte nästan 60 centimeter i diameter.

-
Världens billigaste prostitution finns i en liten by i Bangladesh, där kvinnor erbjuder sex till ett belopp som motsvarar 2 svenska kronor. Enligt rapporter så är det mycket vanligt att en chaufför köper sexuella tjänster här varje dag, och ibland även flera gånger om dagen. 2009-04-09 @ 15:05:13




The story of the sleeping beauty.


Min karl är en riktig sleeping beauty. ;)

Inatt när jag var lite så där halvvaken. Hör jag "Bumbibjörnarna" med ett rätt så ljust tonläge. Man kan ju undra vad han drömde ;)

Hört på omvägar att folk har missuppfattat mitt inlägg "wake up sms dingelidong". Jag  är inte gravid. För sjuttioelvte gången i blogghistorien min. Och om det vore så, så skulle jag nog inte skriva det i bloggen. Och ta det med min pojke först och främst.
LÄS först - BILDA DIG EN  UPPFATTNING EFTER DET. och då menar jag att du ska läsa ordentligt!

Usch så glad jag är över att vara här i Örebro igen, hos min lovely. Saknat honom så fruktansvärt mycket!

2009-04-09 @ 15:02:57


Tänkte berätta..


Att jobbintervjun kändes inte sådär superbra. Jag blev hur nervös som helst precis innan. Så tror inte att det gick sådär superbra. Men jag får höra nästa vecka ifrån dom..

Mamma åkte upp på sjukan och trodde att det var hjärnblödning. Men det var det inte som tur var! Så hon var på väg hem igen när jag pratade med henne. ♥ Men hon skulle upp igen för att kolla vad det var som var fel iaf.

Nu är det Criminal minds i Örebro, hos älsklingen!


2009-04-09 @ 15:02:33




Vilka mobboffer det finns!



2009-04-09 @ 15:02:02

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0