En underbar helg

Fredagen var ganska långtråkig. Satt hemma hos Samuel som var iväg med sina jobbarkompisar på någon grillsak. Så satt helt ensam hela fredag kvällen. När han kom hem så packade vi väskorna och åkte mot Eskilstuna.

Lördagen tog vi en cykelrunda genom stan. Klippte gräset hos Mr & Mrs Lundqvist. Drog mot Carl och Emelie för att jag och Emelie skulle fixa oss inför klassfesten som blev dunder rolig med några få undantag.
Grill och Sanning eller konsekvens och endel dricka :) Ner på stan för att försöka gå in på Centro. Men Oscar som gick först var för full. Jag och Emelie hade inga leg med oss men försökte oss på den kvinnliga charmen lite iaf. Men det gick inte hem.



Idag så vaknade vi rätt skapligt. Drog ut till TunaPark så Samuel fick sitt hår kapat. Sen vidare mot Mälby/Ängsholmen utanför Torshälla på cykel. För att bada och sola och äta jordgubbar och vattenmelon.
MR BADKRUKA skulle inte bada. Så jag hoppade glatt i själv. När jag hade vattnet enbit upp för benen så hör jag någon säga "EN ORM" så var det med den badturen ;) En orm var det också mycket riktigt -en vattensnok.
Sen kom Emelie och Carl och Ilona. Sol och bad med dom. Då doppade jag faktiskt mig.
Sen drog vi hemmåt hem, mitt "hem" hos mammsen. Där vi grillade och åt glass. :)







Det finaste vi har är varandra <3

Ilona <3

Emelie <3

Carl <3


Den bästa människan som finns i hela världen! Den människan som betyder fruktansvärt mycket och som jag älskar! <3
Vem är inte det om det inte är världens bästa Samuel? :)


Sen bjuder jag på mig själv lite, med bikiini -osminkade bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0