En tripp till Sthlm

Idag blev det en tripp till huvudstaden Stockholm med Barbie och Sidekick. Först träffade vi Marco vid hans hem typ i Solna. Sen drog vi till Daniel och Marcos jobb och tog en fika. Så jäkla mysigt ställe! Vi satte oss med varsin latte och en chockladbit. On the house liksom..
Sen drog vi in till city och Emelie shoppade hår. Sen jäklar gjorde jag nått! JAG PIERCADE MIG :D Whohooo!
Blev i läppen. Jag satt och skakade som ett löv på en gren sa Emelie. Men fan, det kändes ju typ inte. Jag var helt förvånad över att det inte kändes mer! Typ.. "Ahaaa".

Nu låter jag bilderna beskriva Stockholm istället ;)

        

Kommentarer
Postat av: Maria

Snygg blogg!

2009-05-20 @ 14:27:32
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0