En soffpotatis


Ligger här i soffan som en jäkla hösäck just nu. Så jäkla skönt! På jobbet var det lugna gatan, alltid lugnt där tycker jag. Blir ju typ 2 timmar effektivt jobb av 5. Kanske gör jag för lite då? Hmmm..

Nu tänkte jag vara ledig ett par dagar och åka till Örebro och mysa. Åker imorgon efter jag varit på Arbetsförmedlingen. Längtar!! =)
Älskling har massa hemligheter för sig också, som jag inte får reda på. Han frågade häromdagen om vilken min favvofärg efter rosa var. Vet inte om han fick nått riktigt svar direkt, för jag gillar ju just Färger. Svart o vitt är ju också en favvis.
Men jag är riktigt nyfiken iaf!!

Jag ska ta med mig kamera till Örebro i helgen, så jag och bunny kan gå ut och gå lite på nått roligt ställe och fota =)
Skulle vilja åka typ till en sjö elller nått att fota vid någon gång! I solnedgången. =)

Har en såndär dag där jag är irriterad på folk, och folk har blivit en person. Så ta inte åt dig allt för mycket Emelie.

Städat hela lägenheten nu också, och jag tycker det är föööööör rent. Vilken normal människa tycker att det är föööör rent?? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0