Dream on baby

Haft många drömmar på senaste tiden, alltid om samma person. Samuel är alltid alltid med på något sätt.

Härom natten så drömde jag om att vi hade barn bodde i ett hus. En pojke och en flicka. Flickan var äldre än pojken. Och tror dom var i 4-5 års åldern. Tjejen var blond med bruna ögon och hade råttsvansar. Pojken hade mörkare hår och bruna ögon.
Jag stod i köket och grejade.. Det är typ det jag kommer ihåg. Och SNÖ var det i massor.

En tydning jag hittade om snö här på nätet:
SNÖ: Snön är symbolen för ensamhet, renhet, kyskhet. Den kan tyda på en inre förtvivlan, en själslig "hunger". Strålar solen över ett snötäckt landskap anses det betyda att en dröm går i uppfyllelse. Hamnar du däremot i en rykande snöstorm kan det tyda på en hotande fara.

Inatt drömde jag om att vi var typ på ett tivoli, Samuel började sjunga. Det var typ som en musikal. Sen friade han till mig. Gick ner på knä inför alla människor. Jag sa ja.
Efter ett tag så friade han igen i drömmen. Då sa jag också ja. När jag sen blev själv så analyserade jag mitt eget svar och sa högt varför jag svarade ja. För i drömmen hade vi inte varit tillsammans så länge. Så sa jag iaf
"Ja, men jag tycker om honom väldigt mycket."

En tydning jag hittade om Frieri på nätet:
FRIERI, själv fria: du är förälskad, men troligen inte i föremålet för frieriet. Motta: någon misstolkar dina avsikter. Inte heller här spelar det någon roll vem friaren är. Avslå: din kärlek är obesvarad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0