Det bästa vi har är varandra

 


Nu tänker jag berätta för "världen" och dig exakt vad jag känner!
Vilket ibland kan vara svårt när man har så mycket i huvudet och så mycket man vill säga -så kommer det inte ett ord. Men här kommer många ord! Bara om dig Bunny!


Du gör mig så lycklig, du gör mig förbannat glad. Jag mår så bra när jag är i din närhet,
jag mår bra utav att veta att du finns här.
Det finns minst tusen fjärillar i min mage som kittlas så fort jag tänker på dig
-vilket är typ 24/7 när du inte är här med mig.

Känner mig trygg med dig, Du gör att man sover gott om natten, att man går och ler på dagarna som ett jäkla fån.
Jag kan vara mig själv i din närhet.
När jag går där hemma hos dig när du är på jobbet.. Allt jag väntar på är att du ska komma hem.
Jag älskar att vakna upp vid din sida -jag vaknar alltid med ett leende när man ser att du ligger där bredvid (med ett undantag på om det är tidigt på morgonen).

Jag tycker om att vi inte bara sitter hemma och glor. Vi triggar varandra att göra saker tillsammans. Vi får saker gjorda och vi gör mycket tillsammans och inte var och en för sig, även om man skulle kunna.
Du gör mig delaktig i saker som jag egentligen inte "ska" ha en åsikt om.
Jag känner mig som en del i ditt liv. och jag vet att du är en stor del av mitt liv.


Vet du vad det bästa av allt är? -Att du vill vara med mig också!

Jag älskar dig Carl Samuel Lundqvist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0