Bloggdesign fix


Suttit nu hela kvällen med det där. Håller på och fixar en design till Elin. Här kan ni få se ett smakprov :



Inte alls klar än.. Men det mesta är på plats!
Vad tycker ni? :) 2009-04-28 @ 23:31:15


Kul!


(Klicka för att förstora) Läs och skratta ;)

2009-04-28 @ 20:14:27


Frisyrer

Fan vad svårt det är att komma på hur man vill klippa. Jag vet ju att jag mer eller mindre måste klippa av riktigt mycket. Funderar på en frisyr där håret är kortklippt där bak. Men rätt långt där fram. Lite bob/page känsla fast en kortsådan med lutning. Frågan är bara om jag vågar!! :S

Alla tjatar ju om att dom tycker jag ska spara ut håret. Men, ska jag spara ut så kan jag inte ha det här slitna håret kvar iaf. Iiiiih! imorn till att bestämma mig bara!

Dags för en tonfisksallad -mitt nya måste <3 2009-04-28 @ 17:48:04


Klipp klipp KLIIIIPP!

Imorn ska jag klippa mig! Min snälla mamma som betalar om hon fick ett par gardiner jag inte gillar utav mig. Det är en bra affär tycker jag! Jag tänker klippa upp rätt mycket, för att bli av med allt slitet sen permanenten. Så jag faktiskt kan få långt och FINT hår sen. Jag tycker det är så jäkla skämmigt att ens gå ut numer för att mitt hår ser ut som det gör. :/
Och eftersom jag inte blev nöjd sist ska jag gå till MIN frisör. Den där mannen jag klippt mig hos sen jag var liten.
Han vet precis, han kan, och han är bra!


Ska lägga ut nån bra bild om jag hittar sen på hur jag ska klippa mig ungefär.


Fixa mig nu! Ska ut på 5kilometarn med Emelie snarT! 2009-04-28 @ 10:55:14


ARG! :(

Igår var jag på möte hos Arbetsförmedlingen. UGA -som ska vara frivilligt är inte så frivilligt som det låter. Vill man ha ersättning är det bara le och se glad ut. Självklart är problemet inte att man går över till UGA, upplägget känns konstigt.

UGA = Jobbgartanti för Unga. (typ).

Jag som har timjobb nu o ska jobba i sommar och har akassa. Vi blir utskrivna när vi jobbar på heltid och sen ska man bli inskriven igen om man nu behöver det. Alltså ny karensvecka?

Efter mötet Kom jag hem. Samuel var redan hemma. Så drog vi iväg till mor och hämtade mina kläder som jag tvättade på förmiddagen. Sen gick vi till Tuna Park. Träffade Mattinho och hans fru där.
Sen blev vi hungriga och tog oss pizza och gick hem och åt. Så träffade vi på Emmy och Gustav också.


Träffade verkligen hur många som helst jag känner igår! Alltid trevligt! Är det så det är när man är i Eskilstuna? Har glömt, är så mycket i Örebro ;)

FödelsedagsPressent till Bunny är inköpt. tyvärr så vet han ju redan vad han får. Vi gick in och kollade på Duka där jag köpte den. Där säger han "Jag kanske skulle köpa en sånhär". "NEJ, NU GÅR VI" sa jag då ;)

Idag åkte Bunny till Stockholm. Men kommer hem imorn igen! :)<3


Imorse gick jag ner i tvättstugan, var en farbror där som tvättade. Så sa han att jag kunde ta 2 maskiner för han var klar. Fan vad glad man blir när folk faktiskt är trevliga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0