Alla hjärtans dag!

Igår, var dagen helt underbar! Började med att jag gick ner på stan för att köpa en pressent. Jag som inte är allt för påhittig köpte en stor röd ros. Sen gick jag till Ica, eftersom jag hade planerat en vinterpicknick ute i Sundbyholm då vi skulle grilla lite korv och så.
Kom hem -Samuel fick rosen. Jag fick en stoooor Me to you Nalle. Helt underbart söt! Tack <3
Sen åt vi bakelse ala Malin. .Fuskade och hade inte bakat.

Sen tog vi allt vi skulle ha och åkte till Sundbyholm. Vädret kunde väl inte vara bättre?
Vi grillade korv och brottades i snön. Sen gick vi ut på isen och gick till en av öarna. LÄSKIGT!  Men riktigt mysigt eftersom det blev lite lagom till solnedgången. Promenad i solnedgången på alla hjärtans dag kanske inte alla får till ;)  Samuel skrev S+M i snön.. ;)

Sen Tog vi grejerna och åkte hem.

Sen blev det typ att dra ner på stan igen. Vi gick till Spicy och käkade och sen hade Samuel planerat att vi skulle på bio. Så vi såg Valkyria.

Helt underbar dag! <3
Samuel, du betyder. Jag tycker om dig!

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

underbart det är med kärla människor ;)

2009-05-20 @ 14:29:54
URL: http://varjedagraknas.blogg.se/
Postat av: PIJAH

Åh låter som en mysig dag. :]

2009-05-20 @ 14:30:14
URL: http://pijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0