Agera Agressioner


Nu är det mycket bättre, jag fick agera ut massa agressioner. Emelie var min räddare i nöden! Jag fick rabbla ur mig allt jag hade att säga och tycka och tänka. Om henne, om andra och om allt. Och nu känns det som sagt mycket bättre. Hoppas att det håller i sig!

Imorn bär det av till Eskilstuna igen. Ska jobba på Onsdag, sa nej till jobb idag. Vill helst inte göra de, jag tycker det är riktigt skoj att jobba. Men, har ju ett till liv nu, här i Örebro. Ett Eskilstunaliv och ett Örebroliv.

Så har jag fixat om bloggen igen ja. Blev väldigt nöjd. Får se hur jag ska fortsätta, den är inte alls klar nämligen. :)

Samuel pratade om något ställe vi ska gå till någon gång. "Ett riktigt picknick ställe". Hoppas på att det blir någon bra dag då det är soligt -så man kan dra med kameran. Som just nu lever med mig numera -fota är underbart. Roligast på våren/sommaren!
I helgen fyller Mr S 30 år dessutom, DET SKA FIRAS MED KALAS! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0