Vad är chansen? -Piercingen åkte dän

Förut, tidigare i NATT, så satt jag helt vanligt, kände att det blev väldigt lätt i läppen, och i munnen hade jag staven och kulan var helt försvunnen. JIPPIE liksom! Good luck to find it! Jag ringde Emelie,

"AHH, VAD SKA JAG GÖRA OM JAG INTE HITTAR SKITEN?!?"

Sätt en hårnål eller nått säger hon! :P Typiskt Emelie!

Sen ligger jag på golvet och letar.. Och till sist hittade jag!! Som tur var! Och en sak som är väldigt positiv. Det verkar ha läkt väldigt bra. För staven åkte ju ur och då var det ju bara och sätta dit den igen, det gick prima ballerina!
"Gjorde det ont" säger Emelie.
"Nej inte det minsta" sa jag.
Kändes allmänt mysko bara.

Efter säkert en halvtimme, vad händer då?
Gissa om inte skiten åkte dän igen! LETA LETA LETA. Och jag hittade den igen.

Sätta in en 1,6a blir nog inga problem sen känns det som!
Men ett måste är ju att fixa en ny piercing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0