Olika

Intervju dags!


Nu ska jag bara ta och gå på intervun.

<Ska man ta ur piercing?
>Kläder?!?

Känner mig helt oberedd! Oh har inte sovit på hela natten. Grejt dag det här kommer att bli?
 
2009-04-09 @ 13:54:23

F4

Igår blev det typ att dricka med lillgänget. Blev nämligen bara Emelie, Calle, Älskling och jag. Sen efter ett bra tag kom också Jessica -den ingifte Lillfot ;)

Drog ner till Harrys och drog en sväng om -sen hem igen. Träffade en eller två människor man kände.

När jag och honey kom hem igen så la vi oss direkt och sov ett tag, sen hoppade han upp ur sängen för att det var blött. Gissa om man blir glad?! Kiwi har kissat igen.... Så nu fick vi sova utan täcke -eftersom alla andra ligger och ska bli tvättade. Sen blev det till att stänga in katterna i köket för att få ha något att sova med/på. ÄCKELKATT.

Idag kommer det nog komma ut en annons på blocket med dom :/

Det känns mindre PRIMA BALLERINA

2009-04-09 @ 13:53:35


STHLM here we come...not yet


Nästa helg är det dags för STHLM. Vildmarksmässan, eftersom vi ska ut och vandra i sommar någon gång. Så ska vi självklart partaja när vi ändå är där. Bo i Emelies familjs lägenhet. GREJJJJT liksom!

Usch, funderat sjukt mycket på jobbet. Jag är ju inte 100 vad det är för jobb. Så gissa om jag måste läsa på.. Hörde inte precis vad han sa i telefonen igår när han ringde. Ett jobb är ändå ett jobb även om det är som telefonförsäljare. (sånna folk ber dra åt helvete..). Spännande och se om man klarar det! Jag skulle inte ta det personligt tror jag.

Ikväll ska vi basta, se på någon film och äta god mat. Myspys! För imorn drar vi hem till Eskilstuna, då blir stan osäker igen! Party party på kvällen! All night long with fantastic four!

Sugen på att fota med vexy igen! Har bara massa halvfärdiga ideer! Får se hur det artar sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0