Later..


Usch, vaknade i världens tomhet´och ensamhet. Angel åkte imorse. Och jag somnade ju om som alltid när någon drar härifrån på morgonkvisten.
Hmm, har nog inte sovit utan någon på typ två veckor, absurt egentligen när man bor själv och har pojkvännen boende typ 10 mil här i från ;)

SUPER-RÅTTORNA drömde jag om inatt -haha. Mobbat! Kommer typ inte ihåg nått av drömmen mer än just att det va "super-råttor". Sen var det någon sorts modell sak på intersport, men bara för emos. Och dom ville att jag skulle vara med. Så jag snackade med Emelie, hon hade tydligen en peruk och skinnjacka (vet inte riktigt hur det blir emo. och har svårt att se Emelie ha en skinnjacka)
Emelie drar på sig det här. Jag säger rätt elakt och argt : "Fan vad du ser ut som en hora".. Tänk er själva.. Kort kort, nått linne under skinnjackan, högklackat, nätstrumpor och typ ilrött läppsfift.

PULKA igår! Riktigt kul, men läskigt. Första gången så åkte jag och Angel på en såndär matta. Snön blåste upp så vi var helt vita både i ansikte och på kropp när vi väl var nere. Och snabbt gick det ner! Och att Angel försökte styra var ingen bra ide´, vi åkte på sidan halva vägen nämligen :P
Sen brottning i snön är ju ett ¨måste ;) Calle drog ner Emelie, Emelie avreagerade sig på mig -men åkte ner själv, Angel vågar man inte brottas med -där har man ingen chans. Adam och Anton kunde ju roa sig med att springa in i Calle ett antal gånger. ;) Helt utan förvarning låg jag på backen också, nerdragen av Calle och Calle sitter på mig och så kommer Emelie och mular mig. Skit skojigt :P ...Eller det var nog när jag skulle dra ner Calle men misslyckades.

Motion åt bara tusan blev det igår. Vi spelade lite fotboll efter Calles innebandymatch igår också. Shit vad kul! Det borde man göra oftare. Saknar och idrotta.. :(
Dollface och Angel vann mot Sidekick och Muppen med typ 3-1.

Film blev det sen. Wedding daze ? eller vad hette den? Riktigt konstig film iaf.

Lördag det var faktiskt månadsdagen för mig och Angel då :) Tiden går snabbt, känns som det var igår vi träffades :D men ändå inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0