Feel the rhythm



Då menar jag inte musiken utan dygnsrytmen man får när man umgås med Sidekick igen! Nu är det ju natt, och jag var uppe tidigt imorse. Kanske kan försöka lura henne i säng tidigt..

Får se om det blir Penningsbryggan redan imorn. Försöker pussla ihop saker och ting nu.. Åker jag, så har jag kattvakt ett par dagar men måste festa i helgen med Sidekick och försöka fixa cash av mommy. Åker jag på torsdag så får jag inte vara med Mr S förns då. Låååång tid! Och helgen är ju alltid så kort!

Emelie informerar att HON är trött NU. Nått fel på henne? Härom veckan blev hon bebissjuk när hon var barnvakt åt Melker. Nu blir hon trött klockan 12 på natten. Vad har hänt? Är det verkligen min Sidekick som är här!!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0