´.....

Operation bloggdesign

Nu är det dags att fixa till, så det kommer inte se nått vidare ut nu på ett tag :) 2009-04-22 @ 15:24:37

Knock out

Jag mår lite halvtaskigt idag. Jag knockade Samuel rejält, fast det var typ bara jag som gjorde illa mig. Vi kittlades och så åkte mitt huvud upp av bara farten och rätt i hans bakhuvud. Så jag har världens blåmärke precis under ögonbrynet.
ONT ONT!
Jag tror fan att det dessutom skakade till ordentligt i bollen.

Skruvade upp Samuels hallbord igår också, fint det blir här! :) Man blir snuskigt sugen på att göra om hemma hos sig själv... Varje dag...

Och inatt blev jag påkörd av en bil i sömnen. Någon som jagade mig. :/

LATER GUYS!

2009-04-22 @ 12:54:36


Frågor

Kopierat från Fia

1: Hur länge har vi känt varandra?

2. Vad tycker du är bäst med mig?

3. Träffas vi ofta?

4. Har du kramat mig?
5. Är vi lika?

6. Hur lärde vi känna varann?

7. Vill du träffa mig snart om du fick chansen?

8. Är jag söt?

9. Kopierar du denna så jag kan svara på din?

2009-04-21 @ 14:25:47


Män och Kvinnor

Män vill alltid vara en kvinnas första kärlek. Det är deras klumpiga fåfänga.
Kvinnor har en mer begåvad instinkt. De vill bli en mans sista kärlek. 2009-04-21 @ 14:15:14


3 månader med kärlek!

För 3 månader sedan, slutade Samuel och jag vara singlar -Det blev han och jag! Jag blir bara mer och mer kär för varje dag som går, och trvis så otroligt bra med honom. Jag är glad att vi hittade varandra!

Tiden har gått jäkligt snabbt bara. 90 dagar har bara swischat förbi oss.

Många tror att jag och Samuel varit tillsammans längre än vad vi har. Undra varför! :/
Och många har jättegulliga kommentarer om att vi är så söta ihop! Tack!

Kommer endel bilder på fliken "bilder" snart.

2009-04-21 @ 13:21:45


Sweet dreams om fisar

Inatt hade jag massa kontiga drömmar för mig igen!

Jag drömde om en massa massa fisar! Om någon fes så kostade det 159kr för den personen. Vem som fick pengarna har jag ingen aning om. Det bara var så! :)

Vem drömmer om sånt? 2009-04-21 @ 13:13:15

Ikea

Jag, Samuel och Ikea =Sant, så sant!
Vi var där idag igen en sväng. Blev endel inhandlat :) Så fint det kommer att bli här!! Händer ju saker hela hela tiden verkligen! Kommer att sluta med att jag flyttar in och slänger ut Samuel ;)

Nu är det kvällsmys i soffan med CSI. ÄLSKA MYS!


Singoalla Lakrits EN HIT! 2009-04-20 @ 21:47:27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0