,.,

En riktig soffliggarkväll

Igår -Jag somnade på soffan. Jag som inte brukar kunna sova på en soffa, jag som inte brukar somna överhuvudtaget tidigt. Men igår gick det hur bra som helst. Samuel väckte mig inte heller. Men igår var jag verkligen helt slutkörd.

Idag har det inte hänt allt för mycket. Vi drog en sväng till Ikea. Sen hem, satte upp gardinerna och sen så har vi lagat mat, inget mer.

Nu ska jag mysa med bejbi. sen äta blåbärskaka :D

 See ya later! 2009-04-18 @ 17:28:43


Down town in Orebro

Sitter nu i Örebro med Bunny, händer inte allt för mycket, Men mysigt att vara här <3

Jag är trött som fan idag, sov typ ingenting alls inatt. Sen upp 5.30 för att cykla iväg 6.20 -gissa om det är kul? Slutade iaf tidigt idag. Så blev typ att dra hem och göra sig iordning och dra.

Sitter och kollar på The passenger nu. Eller vad den nu heter.. Snart sovdags hoppas jag innan jag blir helt ihjäl ;P 2009-04-17 @ 22:46:36

Om...

fem dagar har jag och Mr S varit tillsammans i 3 månader. Tiden går fort! :)

ett tag hoppas jag på att få ha ett fast arbete. Gärna inom vården -för jag trivs dunder bra!

ett dygn kramas jag med min älskling

en månad fyller Mr S 30

ett par minuter ska jag sova, för jag ska jobba imorgon bitti igen

livet fortsätter så här, jag får jobba, jag har världens underbaraste pojkvän, har ett bra humör. -Då tänker jag tacka, den jag nu ska tacka. För jag är så jäkla nöjd med allt just nu! 2009-04-16 @ 22:38:56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0