En helt grym dag!


Började med stressen att göra sig i ordning inför plåtningen. Vi blev typ försenade för att vi segade oss.. Det va ju ändå lördag liksom. Ligga kvar i sängen och vakna till är ju ett måste. TIll en säng till en annan för att plåtas.. Från sängen till massa kladdigheter. Så jäkla grymt roligt var det! Men att tvätta bort färgen var INTE lika rolig.. ALLS! Vi hoppade ju in i duschen redan hemma hos Vexy. Fick bort hälften, hon satt och asgarvade och sa "Hoppas inte färgen går bort". Iof skulle jag nog också gjort det om det inte var jag.
Samuel och jag har numera rosa slingor i håret.. Eller.. Samuel har rosa prickar :P
Sen blev det en sväng till Slagsta för att käka glass med Vexy, Marcus, Gustav och så klart vi.. Herr Gustav, han satt i.. Kan ni gissa? Nej! Raggsockor i 20graders värme! "Det är så skönt" var hans motivering. Själv sprang jag runt i en klänning. SÅ SKÖNT!
Sen till Kissekatten hos Emelie och KANINEN.
-"Är det någon som tar hand om kaninen" var jag tvungen att ringa henne och fråga idag..
-"Ahh justja, kaninen" fick jag som svar. Haha!

Sen blev det bio, Fast & Furious. Skitans bra! Konstigt slut men...
Sen var jag tvungen att kolla på bilderna sen idag. Och blev skitsugen på att redigera, och gjorde det också  så klart.

Här kommer ännu en bild sen idag, på min kära karl Samuel with my ass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0