Det är händelsen som görom

Satt nyss och funderade lite och drog en egen slutsatts.

Alla smeknamn på allt och alla som jag och Sidekick har, det är händelserna som görom.

Sidekick kom Emelie själv på eftersom hon alltid är en sidekick hemma hos mig.
Angel kom jag på till lovely. Eftersom han kallade mig Dollface när vi började träffas blev det "Hmm docka?" Så såg vi ett program om Angel och då var han en docka. Perfekt! Ett tag kallades han även KenFace (Barbies kille Ken och la till Face bara ;) )
Calle får bara vara Calle, men han är även en Mupp fungerar även med Mongo.
Jessica
har nog inget..
Jandro blev Chuck Bass, när vi var i svängen med vem som var mest lik vem i svängen med Gossipgirl. (Då jag blev Serena och då och då inslag av Blair. Emelie blev Lily.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0