Blandat

Stockholm here we come


Imorn sker det, fantastic four kommer till huvudstaden och gör den osäker. Eller kanske det är vi som blir osäkra på huvudstaden :P

Mässa-Fixa oss-Förfesta-Krogen

Ikväll blir det väl bara mys här hemma. Kanske kommer den andra hälften av fantastic four hit senare?

2009-04-09 @ 14:21:25


Tantfrillan #1


Vad tycks? Lite tantit va? :D

Hur som helst blev jag av med massor av hår som var hur slitet som helst. Skulle egentligen behöva klippa av allt för att det ska bli någon ordning på det. Men får ta lite i taget istället. Lockarna längtar jag tills dom försvinner!!!!!!


2009-04-09 @ 14:20:54



Få fler läsare till DIN blogg här


Få fler läsare till din blogg HÄR

2009-04-09 @ 14:20:04


Bra-llelulja!


Kollar på Rachael Ray, idag handlar det om bhar. Kul. Massa reklam som folk inte går på ändå. Bara jag som inte har jobb eller kan sova som kollar på sånt. WHAT A LIFE!

Idag bär det av till Äckeltuna. :)

Det mysigaste som finns (..typ) vet ni vad det är? Jo det är när älskling ska till jobbet, och han sätter säg vid sängen och vi pratar en stund och pussas. Ganska omysigt för honom däremot pga min morgonlukt :D Han får väl skylla sig själv!

Vill klippa mig idag!!!!
Men hittar ju inte i den här stan :S Vet typ inte ens vilket håll stan är åt. Vet vart pizzerian, affären och Södra station ligger. inte mer än så. Kanske ska våga mig ut i världen? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0