----------

Ett par ord om..

Självklart är det om Samuel.

Jag är så jäkla glad över att han finns, att han är med mig, att han är han.
Jag är nog den som high fivar mig själv på kvällen när jag ska somna.
Finns det någon så underbar som Samuel?

Jag saknar och tycket om dig otroligt mycket älskling!





Postat av: GossipAngel

Va underbar du är sötnos
Jag saknar dig oxå väldigt mycket!
Vi ses snart å får kramas massor!

PussPuss

2009-03-23 @ 07:16:03

2009-04-09 @ 14:44:27

Plugg/Flytt


Fick brev av AMS nu i veckan. Fick hem två jobb jag måste söka. Ena är personlig assistent och det andra är barnskötar jobb. Kruxet är att det ena jobbet är i Flen och det andra i Västerås. Inget av dom ställena känns så lockande. Men man kanske inte får tänka så?
Får jag jobb så kommer jag väl behöva flytta. Går inte och sitta och pendla utan körkort varje dag. 2000 spänn i pendelkort på tåg varje månad är kanske det ultimata när det ena är ett timjobb. Ska man behöva leva på socialbidrag om man inte fixar ihop tillräckligt med pengar liksom?
Det andra alternativet är att börja plugga. Förskolelärare.. Komvux lär behövas först. Känns också skojsigt.

Började nyss gråta för hela min jäkla situation med jobb är så förjävlig.
Jag saknar mitt gamla jobb, på Tunavallen. Saknar alla där.
En sak jag är glad över är i alla fall att Akassa finns. Men det är fan inget och leva på i vilket fall.
Jobbet jag sökte förut, har fortfarande inte hört av sig.
Mitt "arbetsliv" är fullständigt jäkla kasst!



Nu är jag helt fucking själv. Första gången jag är hemma själv på typ 1 månad eller nått känns det som. Och inte fan är det kul.
Emelie drog typ vid 9. Vi kollade på Wipeout och vi garvade ganska mycket. Bästa kommentaren var:

"Smaka på den här jävla snyggo"


2009-04-09 @ 14:43:32


Örebro - Arboga - Kungsör - Eskilstuna

Näst intill en hel vecka i Örebro. Känns det mer hem än här just nu. Kanske för att jag inte är så van att vara här hemma bland mina saker...

På tåget hit så träffade jag min nya morfar/farfar. En helt underbart söt liten farbror. Han satt och snackade om en katt som hade blivit uppäten av en räv. Kossor som hade stångat ihjäl männiksor sen sitter vi här och anser att dom djuren är farliga, när männiksor skjuter ihjäl människor varje dag. Vilka är farligast?
Sen pratade han om att förr så blev folk heliga. Ingen som blir nuför tiden när dom dör. Stankt Eskil tillexempel.. Kom lite Eskilstuna historia eftersom han undrade vart jag skulle.
Men guuuud så söt han var! Säkert typ 80-90 bast.. Lite kär blev man allt ;)

Tror jag ska plocka lite nu.. För Emelie kommer nog sen. Men det är hemligt ;) Vi får nämligen inte träffas för Samuel, Emelie är dåligt föredömme för mig säger han. Hihi! Men jag är ju bra föredömme för Emelie, så vi vänder lite på det där bara :)




Hemma är inte där du bor, utan där man förstår dig.
Källa: Christian Morgenstern


Hemma är väl där man känner sig trygg?
Ordet hemma betyder väl inte bara där man bor?


2009-04-09 @ 14:42:55


Gustavsvik, garderobsbyggande, Robinsson och en fladdrande bikiini


Igår byggde "vi" om i Samuels garderob. Bara det att jag slöade ner jobbet och fattade noll. Det där är väl karlgöra? ;) Det blev iaf superbra tackvare att Älskling dubbelkollade hela tiden, nogrann som han är ;)
Det var det vi hann innan vi drog till grannen Gustavsvik och badade med Calle och Emelie.

Jag tappade trosorna, jag tappade bikiiniöverdelen, gissa om jag var glad? Dags att köpa ny bikiini till badsäsongen 2009.

Sen drog vi och käkade på Parken.. Sen.. hem. Hem till Samuel :P  Så satt vi och glodde på Robinsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0