-

Ögonfransar inköpta!
Vi var i Marieberg idag.. Passade på att gå in på MIST sthlm och köpa lösögonfransar tills imorn. Kommer bli helt fantastiskt grymt imorn tror jag!
Lite akrylfärg blev det också.. Ni lär väl få se resultatet imorn, om vi nu kommer att visa.. :P

2009-04-10 @ 17:50:06

Skärfis & Långlaten

Kom på idag.. Det är ju skärtorsdag.. Då har alltid min familj sagt att den person som sover längst den dagen blir Skärfis. Och på Långfredagen blir man långlaten om man sover längst.

Min kära pojkvän hade aldrig hört talas om det här, är det någon mer än jag som hört om detta?



Sitter i varsin ände av hans gigantiska soffa här i Örebro.. Mysigt värre!
Imorn bär det av till Etuna, och på Lördag ska vi fotas :D

2009-04-09 @ 22:18:07


Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Eskilstunabloggkartan.se! 2009-04-09 @ 22:00:20


Hur ser det ut hos er?




3 olika bud hur det ser ut.. Så hos er? 2009-04-09 @ 16:21:10


Bloggen är härmed färdig

Den är väl ialla fall färdig för stunden.
Ska ta och gå in och "lansera" den för mina vänner nu, som inte vet så mycket mer än att jag håller på och fixar och trixar med den nya bloggen :)


Vad tycks?

//EttRosaPennTroll 2009-04-09 @ 15:34:23


Rosa bilar är min k.ä.r.l.e.k


Dom rosa Ahlgrensbilar, finns det något godare än dom? Hmm.. Nä? Eller, det är väl klart det finns. Men det är gott som tusan! Gröna och vita kan dom strunta i att tillverka!

2009-04-09 @ 15:24:39


Akuten


Sitter här och verkligen funderar på om man ska åka upp eller inte..

Jag har verkligen apont. Jag vill inte sitta på akuten, vill inte till sjukhuset. Men kanske kan vara värt att ta reda på vad det är? Jag tror ju bara dom kommer säga en sak,och att jag får åka hem.

Har jag tillräckligt ont för att åka upp? :S
"klarar lite till" har jag tänkt hela dagen..

2009-04-09 @ 15:24:08


Ett stort Grattis!


Fick reda på nyss att min kusindotter Cilla ska gifta sig nästa år. Bröllopsplaner för fullt. Känns lite mysko att hon är så "vuxen", hon är ju bara 2 år äldre än mig, och 2 barnsmamma och har 2 bonusbarn dessutom. Hus och hund och ja, hela köret.
Alla är ju verkligen helt olika! Men jag tror fan att dom där 86orna är före med det mesta. Eller har jag fel?
2009-04-09 @ 15:23:50

Man är inte så smart som man tror


Gick i affären, rätt sugen på något. Sen tog jag en bilpåse. Sen stod det ju att det var två för 25, självklart dum som man är så tar man det. BARA FÖR ATT.

2.80 tjänade jag in på det.

När jag var på väg till hemmet igen.. Då ser jag två tjejer i 10års åldern, dom står med sina mobiltelefoner. Sen börjar dom snurra runt runt så snabbt dom bara kan och fotar med telefonen samtidigt. UNGDOMMAR :P

2009-04-09 @ 15:23:33


Photoshoot på Lördag


På Lördag är det dags för photoshoot ala Samuel och Malin. Ska bli riktigt kul!
Och jag är fruktansvärt förväntansfull på resultatet! Vexy är ju så duktig så kan nog inte bli så fel ;)

Någon som har några ideer på photoshooten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0