-

Töntproblem som tjejer har


Jag och Emelie sitter och diskuterar vilka jäkla töntproblem tjejer har egentligen.
Typ..

Killen ska NEVER EVER få reda på att tjejen bajsar. Eller höra fisar. Hon går hellre och håller hela livet istället för att göra sina behov. En jag känner gick och höll sig i fyra dagar. Snacka om egenförvållad förstoppning, och lukten blir väl värre?

När en tjej ska ut genom dörren MÅSTE hon sminka sig. Alla måste se henne som snygg! Samma gäller hår.

En tjej har väl typ alltid sminket på i början av ett förhållande, även när hon sover. Så inte killen ska se hur "ful" hon är när hon vaknar. Och ett absolut måste är ju att fixa sig innan killen kommer på besök/tjejen är på besök. Går inte att släppa in en ful brud heller (eller släppa in killen till en ful brud)?

OBS! Skillnad på osminkad och ofixad!

En tjej som är normalviktig tror att killen tycker att hon är tjock. Eller ska säga "Du ska inte börja banta?". Se tjejen naken är ett big NO NO. Please help liksom.



Någon som kommer på något mer?
Och vad har killar för problem, har dom några?
2009-04-09 @ 15:11:25

Photoshoot!


Me and Bunny ska/har bokat in en photoshoot med Vexy, fan så jäkla skoj!! Så nästa vecka ska det väl förhoppningsvis bli av!

Fanns massa roliga ideer som jag och Veronica pratade om. Nakna överkroppar med massa färg och sånt utkletat.. 



Kommer nog bli riktigt grymt!
Jag har ju en riktigt snygg kille som kommer göra sig toppen på kort ;)


Värsta söt han är föresten! Fick ett mms idag av honom..
"Saknar dig" (i ett hjärta)
"Tycker om dig, mitt Troll ;) puss"

Ett sånt mms kan göra ens dag! 2009-04-09 @ 15:11:00


Jobbjobbijobbjobb!


Jag blev med sommarjobb idag iaf. Fast allt hade kunnat gå fiasko. Jag ställde mig vid bussen. Stod på nätet att den skulle gå 10.08. Den kom inte, så jag förberedde mig på att kanske bli försenad. Yeyy liksom! När bussen väl kommer, kommer jag på att mina betyg och mina referenser ligger hemma. Ännu mer yeyy! Men jag tyckte att det var bättre att komma i tid än att ta med dom papperna. När jag kommer dit är gruppledaren sjuk, men det ordnade sig ändå.
Sen sa dom typ att "vill du ha jobbet så ring på måndag morgon". "Ahh tack" typ.. Så på måndag morgon blir det ett samtal, så ska jag få schema och sånt.

"Pluggar du eller vad gör du nu?"
"Jag är arbetslös"
"Ah, vad bra"

Det var tydligen ett gruppboende för multifunktionshindrade. Låter riktigt spännande! :) 2009-04-09 @ 15:10:18

Nu är det dags!


Upp och fixa sig! Idag är det intervju dags. Spännande :)
Jag sov som en bläckfisk inatt, helt jäkla dö. Somnade däremot för sent. Typ vid 2 eller nått. Efter jobbintervjun är det ett annat besök som gäller, vart tänker jag inte säga. :) 2009-04-09 @ 15:10:00


Time for bed


Känns lite tråkigt att gå och sova i en tom säng som står i en tom lägenhet, som är i ett stort hus, i lilla tråkiga Eskilstuna.
När älsklingen sover i en stor tom säng, i en stor tom lägenhet, som är i ett ganska litet hus, i Örebro.
Längar tillbaka <3

Usch, vad deppig jag låter.. I better shape up!

You better shape up,
'cause I need a man
and my heart is set on you.
You better shape up;
you better understand
to my heart I must be true.
-kom med lite spontant sådär

Älskling har nog sett hela mitt register vid det här laget. Har vart väldigt känslig nu ett par dagar. Jag har ingen aning om varför. Men har börjat gråta av ilska och gråtit för jag vart ledsen. Typ som vanligt :P
Stackaren som stått ut med det <3

Men en sak kan jag berätta, Samuel har nog Örebros finaste vardagsrum snart ;) Vi var på ikea igår och införskaffade honom en soffa, ikea idag igen och införskaffade honom ett "vardagsrumsbord" och matta och lampa. Sen är ju golvet nylagt, tapeterna sitter uppe. Fan så fint det är!! :)

På Fredag är det Mr som kommer till Eskilstuna <3 och om vi har tur så blir det grillning i Mälarbaden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0