-.-

Wake up sms dingelidong


"JAG HAR FÅTT MENS, JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD!
Sprang runt och svävade på rosa moln imorse. Ironiskt nog straffade gud mig med en av dom värsta mensvärkarna ever"

Jag vaknade av just det smset imorse, gissa om man blir glad av att höra att någon har mens när man vaknat precis. Yeyy im so happy för din skull liksom -WHO GIVES A FUCK?!?!
Idag är det ju intervju. Av med piercingen, lagom med smink, fixa håret istället för att gå med trollfrillan. Förbered förbered!
Men jag är inte det minsta nervös. För är det något jag kan så är det att snacka. :D

Ps. Nej, inte Ikea som är jobbet jag ska på intervju för! :D 2009-04-09 @ 14:59:30



Now im free


Hela kvällen har varit fullbokad. Hade ju tvättid till 19. Tvättade typ 6 maskiner eller nått. Så nu hoppas jag att jag jag slipper det på länge!
Sen kom Emelie och Carl hit. Vi käkade lite melon och chips. PRINGLES sourcream & onion ♥ MUMMA!

Sen blev det godnattprat med lovely. Fan vad jag saknar honom nu! Men imorn bär det av till Örebro igen! Och i helgen ska vi lägga golv. Pfft, typ minus mig. Mr Nogrann blir tokig annars ;)
För visst är det bra med ett + och ett - i ett förhållande. Han är + och jag är -. Jag är slarver nummer 1 och han är typ längst ner på den listan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0