-<-<-

Strenuous Night


En riktigt jobbig natt inatt. Jag vände och vred på mig för att somna, jag hörde massa ljud -men bara jag här. Då måste man ju liksom kolla läget. Inte bara en gång utan 10 gånger. Så man är säker liksom.
Av med alla ljud förutom tvn, sätta tvn på sleep, sen somna med den på då.. Det är det enda som verkar ha fungerat för mig nu när jag sovit själv ett par dagar.
Men när jag väl var sovande så vaknade jag minst 110 gånger.

Den här dagen kommer inte att bli rolig!

Nu ska jag upp ur sängen, fixa mig för att gå till den roliga arbetsförmedlingen! :)
Där ska jag fråga lite om dom har nån bra info om Lärarprogrammet.

 2009-04-09 @ 14:57:11




Namn!?


Sitter och försöker komma på lite fina barn-namn som förslag till bror och hans tjejs lillbebbe :)
Kom på typ 10 stycken. Men sen tog det stopp.. Kan ni komma på nåra fina pojknamn?

Jag har ju två till på lager. Men dom namnen är mina!

Melker/ Vincent -Är mina namn, så jäkla sött! :)
Saga/ Vilja -Tjejnamnen till mina om jag själv får välja ;) 2009-04-09 @ 14:56:38



Pest eller Kolera


Jag och Emelie var ute och gick 5 kilometarn idag igen! Jiho så duktiga vi är! :)
Men ialla fall så kom vi in på ett samtalsämne om våldtäktsmän.

Här kommer en fråga till er alla:
Om du och en kompis är ute och går, sen överfaller någon er. Skulle ni sticka eller stanna och försöka hjälpa kompisen?
och varför!


 2009-04-09 @ 14:55:05


Blogglänk

En blogglänk

http://mahuldan.blogg.se/2009/march/linus-och-matilda.html#comment

Så jäkla fin bild!

http://mahuldan.blogg.se/category/mitt-liv-i-bilder.html

Ännu fler "parbilder", som är fina :) 2009-04-09 @ 14:54:25




Youth all over again -Det nya samhället är på väg att urarta!

Pratat med mor i telefonen. Hon berättade att moster har msn, så nu ska även min kära mor skaffa det.
Det nya samhället är på väg att urarta :D
Skämtosido. Välkommen till nätvärlden mamma och moster!

2009-04-09 @ 14:53:55




Är du kär -Då är du bög!

2 1/2 män

Brukar ni se det programmet?

Jag tycker det är så himlans bäst! Igår natt när jag låg och kikade, så sa mamman är skitrolig kommentar.

Hon skulle gifta sig och hade skrivit äktenskapsförord till den blivande mannen. Han fick iaf läsa dom innan han skulle säga dom.
Han: "Det är låter så känslomässigt"
Hon: "Du älskar mig. Kärlek gör oss alla lite bögiga!"

Så från och med nu, är du kär, så är du bög! Vilket kön du än har/är :)

Kommentarer
Postat av: fia

2½ men är grymt! :D

2009-05-20 @ 15:59:12
URL: http://diarybyfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0