-.-.

Singel fast man är i ett förhållande :S


Usch just nu känns det som jag är singel.. Lite läskigt. Men det är väl för att det är så ensamt antar jag. Sitter här själv i en helt jäkla ostädad etta för mig själv och bara glor. Inget att göra, inget att göra om dagarna. Jag hoppas verkligen det händer något nu! Ska kolla på tv nu, lägga mig i sängen, ligga där ensam. Tänka på en person som betyder fruktansvärt mycket, och "nattdrömma" istället för att dagdrömma. Längta tills Torsdag/Fredag då vi kan ses igen. Saknar alla kramar och pussar och allt mys. :)




Godnatt med er, hörs imorn igen! :)


2009-04-09 @ 14:51:00



Spårlöst


Satt och kollade på det programmet. En tjej som hette Nicole som letade efter sin pappa. Dom hittade honom på Hawaii.
Tänk om man ändå hade sin pappa kvar, så man kunde leta någonstans istället för att veta att han verkligen inte finns. ♥

2009-04-09 @ 14:50:20

Jobb jobb jobb!


Redan nu på Torsdag ska jag iväg på en intervju till. 2 ställen som ringt idag. Och jag skämde ut mig rejält andra gången. Det är i samma område, dom hade nästan samma nummer. Och sa precis på samma sätt. Så jag sa "ni har väl redan ringt en gång idag?".
Grejt liksom..
Det här jobbet verkar däremot lite roligare. Får jobba med Autistiska barn. också bara ett sommarjobb, men fan vilken erfarenhet! Ska bli riktigt spännande.
Det andra var ett korttidsboende tydlgen, så där väntar ju bara gammelfolket på att dö :S



2009-04-09 @ 14:49:18


Tack för den televerket!


Emelie har vart i farten och bloggat om mig!

 

2009-04-09 @ 14:48:21


Plugga verkar vara rätt okej ändå


Funderar rätt seriöst nu på att börja plugga igen. Det kanske inte vore så jäkla dumt ändå?
Det är liksom söka jobb här i Tuna/Örebro eller plugga som gäller. Örebro känns som sista alternativet just nu eftersom det bara känns dumt. Då skulle jag ju skaffa jobb/flytta just för jobb och att Samuel bor där liksom. Känns väldigt fel. En sak vore det om vi hade vart tillsammans längre.
Men plugga till lärare mot dom tidigare åren känns som ett bra alternativ. Något man alltid kommer ha nytta av, även om man inte jobbar som det sen. Men man ska väl få barn någon gång? :)




Dags att stapla sig neråt stan. Emelie väntar.

Hoppas det går bra med tatueringen nu älskling! Jag är lika sotis som vanligt ;)
Till hösten kanske det kan bli en för mig med :)

2009-04-09 @ 14:47:27


Glada nyheter!


På jobbfronten går det lite frammåt iaf! Jag fick nyss ett samtal av ett gruppboende här i Etuna.
Dom ville träffa mig nästa vecka :)

Yeyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0